Televisie nog steeds hot in 2010

SPOT,  het Nederlandse kenniscentrum voor de televisiereclame, meldt in het Televisierapport 2010 dat het goed gaat met de televisie.

Mensen kijken meer televisie, kijken meer naar televisiereclames en de televisiereclamebestedingen zitten in de lift. Hierover is in het rapport het volgende te lezen: ‘De reclamebestedingen laten een krachtig herstel zien na het crisisjaar 2009. In Nederland stijgen de bestedingen in het tweede kwartaal van 2010 met 15 procent’. Deze stijging zou je ook terug kunnen zien in de hoeveelheid adverteerders die actief is op televisie. Dit zijn er nu ruim duizend. De verwachting is dat ook de televisieverkoop in 2010 naar een record gaat met ruim twee miljoen nieuwe toestellen.

 
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2694/Internet-Media/article/detail/1048990/2010/11/11/2010-wordt-top

Lees ook:Mediabestedingen plus zes procent
Lees ook:Vodafone stapt de wereld van televisie binnen
Lees ook:36 procent Nederlanders gebruikt mobiel internet
Lees ook:Acht op tien Nederlanders is elke dag online
Lees ook:Ook ’70-plussers’ actief op social media

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.