Ben jij vol van jezelf?

Het reclamebureau van Volkswagen heeft voor de Passat een leuke campagne ontwikkelt. Ben jij vol van jezelf?

De nieuwe Volkswagen Passat naar eigen zeggen wel, daarom is de auto op zoek naar bestuurders die ook vol van zichzelf zijn. Op de actiesite www.linkeduit.nl kun je na het inloggen met je Linkedin gegevens een van je connecties selecteren om het duel mee aangaan.

Tijdens het duel worden opleiding, ervaring, recommendations en het aantal connecties met elkaar vergeleken. De bijbehorende animaties zijn fraai gemaakt en zeker de moeite waard om even te bekijken. Daag jouw connecties uit om het duel aan te gaan en zie of jij vol van jezelf bent op www.linkeduit.nl.

Lees ook:Google rolt Social Search verder uit
Lees ook:Journalistieke misser
Lees ook:Gebruik je online verbondenheid
Lees ook:10 tips voor MVO Communicatie
Lees ook:Tips om jezelf te ontGoogelen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.