Heineken vernieuwt logo op verpakkingen

Na een periode van 13 jaar, waarin het Heineken-logo op de flesjes, de blikjes en verpakkingen onveranderd door het leven gingen, heeft men nu voor het eerst het ontwerp weer eens aangepast.

De nieuwste versie  is een stuk moderner en kenmerkt zich door onder meer zilvertinten in het etiket, een open ovalen ring en een transparante bedrukking.

Volgens Heineken moet het zorgen voor een frisse, eigentijdse en opvallende uitstraling. De restyling wordt wereldwijd doorgevoerd.

Bron: www.nu.nl

Lees ook:Heineken zet Foursquare in voor loyaliteitsprogramma
Lees ook:HAK komt met verpakkingsinnovatie
Lees ook:Nieuwe Blackberry Bold vanaf vandaag verkrijgbaar
Lees ook:Vereeuwig je favoriete tweet
Lees ook:Draadloos opladen met een kus!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.