Categorie: "Social Media"

Content belangrijkste succesfactor

contentEen onderzoek van KingFishMedia in samenwerking met HubSpot en Junta42, waarin het gebruik van social media door bedrijven in de VS onder de loep is genomen, wijst uit dat juist de content van social media campagnes, en niet de technologie, het belangrijkst is. 

Twitter duikt in e-commerce

EarlyBirdTwitter gaat zich bezighouden met een e-commerce dienst. Via het @EarlyBird account worden aanbiedingen van bedrijven verspreid. Daarnaast worden er via het account ‘sneak peaks’ en ‘evenementen’ aangekondigd.  Net zoals bij de binnenkomst van tweets zien volgers van het twitteraccount de aanbiedingen langskomen in hun tijdslijn.

Even voorstellen…

Hierbij wil ik mezelf even op passende wijze voorstellen. Samen met mijn team van het PR bureau JansenJager heb ik de eer om deze communicatie.blog redactioneel te mogen gaan verzorgen. Veel content zal gefilmd zijn. Beelden zeggen vaak vele malen meer dan tekst.

We zoomen veel in op PR, het journaille, social media, handige technische tools om alle informatiestromen in juiste banen te leiden, maar ook allerhande inspirerende communicatievoorbeelden en ideeën bespreken wij. Er zal ook de nodige aandacht zijn voor verhalen vanuit de praktijk van het PR bureau!