B2B. Wel of niet Social Media inzetten?

lensEen veelgehoorde reden genoemd door ondernemers om niet actief te worden op de social media is: ach, wij zijn vooral B2B actief dus het is voor ons niet interessant. Toch is dat erg kortzichtig gedacht. Op de korte termijn kan dat wel waar zijn maar op de langere termijn ziet dat er heel anders uit. Als je bovendien bedenkt dat er al 2 miljoen Nederlanders actief zijn op LinkedIn, dan maak je ons niet wijs dat daar geen personen bij zitten die ook tot je klantenkring behoren. En dit aantal groeit met de dag! Dus je kunt er maar beter nu al goed op actief zijn!

Lees ook:Hyves heeft nog steeds meer leden dan Facebook
Lees ook:Beursgenoteerd Nederland worstelt met social media
Lees ook:Aantal twitteraars: + 33 procent
Lees ook:LinkedIn adverteert niet meer met gebruikers
Lees ook:Bedrijven meer ruimte voor B2B marketingbudget

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.