Die lange wachttijden bij helpdesks van bedrijven zijn zó irritant. En als je dan iemand aan de lijn krijgt, dan lijkt het bijna altijd of hij of zij de meest beroerde baan ter wereld heeft. Klantvriendelijkheid en service: ho maar! Cabaretier Youp van het Hek is inmiddels een offensief begonnen tegen deze helpdesks via zijn Twitter account, omdat hij met T-mobile voor de zoveelste keer problemen ondervond.
Hij gaat zeer binnenkort een website openen of een e-mailadres aanmaken waar consumenten hun beklag kunnen doen over de handelswijze van die fijne helpdesks. Waarschijnlijk gaat Youp de reacties bundelen in een boek. Naar aanleiding van zijn column over helpdesks van bedrijven in het NRC afgelopen zaterdag, heeft hij duizenden reacties van mensen ontvangen die zich herkennen in het probleem. Youp zegt: “Ik heb een open zenuw geraakt,’’ beaamt hij. “Het gaat niet alleen om T-Mobile, maar om alle grote bedrijven die hun klanten doorlopend met een kluitje in het riet sturen. De Ziggo’s, de UPC’s, de Vodafones. Het is een terreur waar de gewone mens niets tegen kan beginnen.’’ En zo is het zeker.
http://www.nu.nl/tech/2363820/youp-van-t-hek-gaat-klachten-t-mobile-bundelen.html
Lees ook:Geen netwerk, wel geld terug
Lees ook:Tarieven mobiel internet in Europa lager
Lees ook:Pornolek ontdekt op twitter.com
Lees ook:Goggles nu ook op de iPhone
Lees ook:Privacywaarborg.nl ontvangt meeste klachten over niet-werkende afmeldhyperlink