Reclamecampagne SuitSupply omstreden

lensDe Nederlandse modeketen SuitSupply maakt momenteel in Engeland geen vrienden met de nieuwe reclamecampagne. De Britten noemen de foto’s die voor de campagne gebruikt worden provocerend en zelfs pornografisch.

De campagne draagt de naam ‘shameless’, dus daar zit wellicht wat in. Het SuitSupply-filiaal in London staat volledig in het teken van de campagne. Twee levensgrote ‘sexy’ foto’s sieren de etalage, dit tot ongenoegen van veel Britten. Die schijnen onophoudelijk te klagen over de etalage. Ze vinden dat de foto’s absoluut niet geschikt zijn voor kinderen. Ook op Twitter is veel ophef over de campagne. Facebook heeft SuitSupply zelfs verzocht enkele pikante foto’s uit de campagne te verwijderen van het account. Tsja, dat zegt wel wat. Natuurlijk is het onwijs gaaf om mensen te triggeren met zaken die soms net tegen de grens aan zitten, maar of het verstandig is ook kinderen te laten meegenieten van een campagne als deze? In ieder geval, SuitSupply staat in de schijnwerpers.

 

http://www.telegraaf.nl/vrouw/mode_beauty/8256144/__Blootcampagne_te_grof_voor_Britten__.html?p=32,3

Lees ook:SuitSupply reclame zorgt voor freepublicity
Lees ook:Wachtwoord Wissel Week
Lees ook:Handige tool om dubbele foto’s te verwijderen
Lees ook:Donald Duck en Pluto leren kinderen twitteren
Lees ook:Kindveilig het web op

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.