Adverteren op Twitter? Trek je portemonnee maar…

lensBedrijven durven langzaam weer meer geld uit te geven aan advertenties. In de eerste helft van 2010 sowieso. Dit is te lezen in de Volkskrant van vandaag op pagina 30.

Twitter lijkt daar wel de vruchten van te plukken. Eerst miljoenen Twitteraars verzamelen,  dan de ‘big business’. Kort geleden introduceerde de social media gigant enkele advertentieplannen. Een van die plannen is het ‘Promoted Trends Program’. Door hierin te investeren verschijnen bedrijven in de lijsten van meest besproken items op Twitter. Sla alsjeblieft niet stijl achterover van wat dit kost. Jawel, 100.000 dollar per dag! Schijnt je echt megaveel op te leveren deze advertentiemethode. Trek je portemonnee maar als je durft…

 
http://www.nytimes.com/2010/10/11/business/media/11twitter.html?_r=3-communicatie-communicatie&ref=business

Lees ook:#durftevragen meest populaire hashtag Twitter
Lees ook:Online video trends
Lees ook:Telefoon Google als portemonnee
Lees ook:Haal je MBA via Facebook
Lees ook:Nederlanders googelen het meest op social media

Eén reactie op “Adverteren op Twitter? Trek je portemonnee maar…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.