Microsoft gaat Google en Apple achterna. De softwaregigant heeft plannen voor een online televisiedienst. Persbureau Reuters meldt dat Microsoft momenteel diverse mogelijkheden onderzoekt. →
Categorie: "nieuwe initiatieven bedrijven"
Autobedrijf Eef en Huub speelt met nieuwe app in op huidige trend
Ha! Opel dealer Eef en Huub heeft het goed voor elkaar. Het autobedrijf heeft namelijk vandaag een gratis app gelanceerd om in te spelen op de huidige trend dat zo’n 1,3 miljoen Nederlanders het internet via hun mobiele telefoon bezoeken. En dat aantal groeit alleen maar. →
Twitter Analytics
Marketingfacts meldt dat Twitter met een eigen analyse tool komt. Hiermee kunnen gebruikers diverse data met betrekking tot hun account eenvoudig raadplegen. →
Socializen in real life met het Hyves bordspel
Communiceren met ‘Marlise’
Zakenvrouw van het Jaar 2010, Marlies van Wijhe, introduceert vandaag een nieuwe designverflijn: Marlise. Met deze lijn breidt Van Wijhe Verf haar verfaanbod, dat vooralsnog vooral gericht was op de bouwwereld, krachtig uit richting de design- en ambachtswereld. En of dat om communiceren gaat! →
Marktplaats looft flink bedrag uit voor ontwerper nieuwe zoek- en vindfunctie
20.000 euro voor degene die de beste zoek- en vindfunctie ontwerpt in HTML5 stijl. Tenminste als jij de winnaar wordt van de innovatiewedstrijd van Marktplaats in samenwerking met Microsoft. →
3D op je iPod en iPhone
Ha, dat is nog eens een geinige gadget: de My3D. Binnenkort kun je hiermee 3D-materiaal op je iPod en iPhone bekijken. Het is een handheld gadget, dus makkelijk mee te nemen. →
Ga vreemd voor een dag
Getronics Consulting gaat op de verleidelijke tour. Met de campagne ‘Ga vreemd voor een dag’ probeert het bedrijf nieuw talent binnen te halen. →