Communiceren met ‘Marlise’

Zakenvrouw van het Jaar 2010, Marlies van Wijhe, introduceert vandaag een nieuwe designverflijn: Marlise. Met deze lijn breidt Van Wijhe Verf haar verfaanbod, dat vooralsnog vooral gericht was op de bouwwereld, krachtig uit richting de design- en ambachtswereld. En of dat om communiceren gaat!

Hiermee slaat het bedrijf namelijk een nieuwe weg in, wil het een nieuwe markt veroveren. Daarvoor moet je even flink de handen uit de mouwen steken en dat doet Van Wijhe Verf zeker. Bijvoorbeeld met de ontwikkeling van prachtig foldermateriaal van Marlise. Er is tevens een iets grotere aanpak weggelegd voor het bedrijf: Marlise wordt vandaag officieel gelanceerd tijdens een feestelijke aangelegenheid, de opening van de flagshipstore van de Nederlandse tassenontwerper Omar Munie. Hij heeft ervoor gekozen enkele wanden van het pand geheel in Marlise stijl te laten schilderen.

Een mooier moment van je productintroductie kun je je niet wensen! Zeker als ik je vertel dat Omar hier echt bewust voor heeft gekozen. Zowel hij als Marlies dragen flink hun steentje bij aan de stimulering van de ambachtseconomie.

 

www.marliseverf.com

Lees ook:Impressie exposure voor sponsor tijdens autoraces op Zandvoort…
Lees ook:Leuke gadget: de stropdasventilator
Lees ook:Apple maakt MacBook Air veel sneller
Lees ook:Virtueel zonnebrillen passen met de Pearle-App
Lees ook:Laptopgebruik neemt flink af door tablets

Eén reactie op “Communiceren met ‘Marlise’

  1. Jan verf

    vindt de site nog wta mager maar ben benieuwd wat het gaat brengen enhoe de kwaliteit en prijs zijn

    Gr
    Jan verf

      /  

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.