Ga vreemd voor een dag

lensGetronics Consulting gaat op de verleidelijke tour. Met de campagne ‘Ga vreemd voor een dag’ probeert het bedrijf nieuw talent binnen te halen.

Hoe? Door zich op te stellen als nieuw relatiemateriaal, als een nieuwe partner of misschien wel beter gezegd in het licht van de campagnenaam: als een nieuwe minnaar. Zakelijk gezien dan, maar met een knipoog naar het echte relationele leven. Het triggert je inderdaad wel zo’n campagnenaam. Ook ik ben nieuwsgierig en kon het niet laten naar de website www.gavreemdvooreendag.nl te surfen. Toch vind ik het wel een beetje een aparte insteek van Getronics Consulting. Alsof ze echt aansturen op vreemdgaan, althans zo lijkt het als je de flyer met voorop de tekst ‘Ga vreemd voor een dag’ in de brievenbus aantreft. Ben dus heel benieuwd naar de effecten van de campagne.

 
www.gavreemdvooreendag.nl

Lees ook:5 fundamenten voor een succesvolle social media campagne
Lees ook:Waar ga jij vanavond naar toe?
Lees ook:Fijne tips om je Facebook strategie te verbeteren
Lees ook:Reclamecampagne SuitSupply omstreden
Lees ook:Internet levert belangrijke bijdrage aan economie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.