Twitter ‘Koning’

Mobiel internet heeft een sleutelrol gespeeld op Koninginnedag.

Mede door de actie van veel politiekorpsen om het publiek via Twitter aanwijzingen te geven, werd internet op de smartphone drie keer zoveel gebruikt als vorig jaar.

Het feestenvierende publiek zette ook op grote schaal Hyves en Facebook in, om met smartphones foto’s, berichten en video’s te posten. Maar Twitter was ‘koning’, zo blijkt uit cijfers van Vodafone.  Maar liefst 1,8 miljoen unieke bezoekers. Vooral tijdens de avonduren was het een drukte van jewelste op de digitale snelweg.

Lees ook:Relschoppers Londen communiceren via Ping
Lees ook:Blackberry laat Apple, Samsung, Nokia en HTC achter zich
Lees ook:Twitter eindelijk in the picture
Lees ook:Hoi Gwen, welkom op Facebook!
Lees ook:Nederlanders staan in de rij voor een smartphone

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.