Gwen Jansen Porsche Onderneemster vh Jaar?

Zojuist kreeg ik te horen dat mijn team en ik met mijn ondernemerschap achter PR bureau JansenJager en de netwerkorganisatie Automotive Insiders kans maken op de publieksprijs bij de Porsche Onderneemster van het Jaar verkiezing. Mijn paasweekend begint goed!Woh!! Dit gebeurt je niet alledag. Je snapt dat ik alleen al door de nominatie helemaal verheugd ben! Wat een eer. Temeer daar de overige kandidaten stuk voor stuk vrouwen zijn waar ik veel respect voor heb. Denk aan topondernemers als Marlies Dekker of Olcay Gulsen.

Deze prijs is speciaal in het leven geroepen  voor vrouwen die vanuit het niets een financieel gezonde en succesvolle onderneming hebben opgebouwd. Een andere insteek dus dan de verkiezing Zakenvrouw van het Jaar waar vaak sprake is van dames die voornamelijk bestaande (familie)bedrijven voortzetten.

Naast het feit dat je aan de basis van je eigen, financieel gezonde onderneming moet hebben gestaan waarbij je voor eigen rekening en risico onderneemt, wordt er ook gekeken of je staat voor innovatie en kwaliteit en anderen motiveert om net dat extra stapje te zetten. Bovendien moet je geloven in je eigen leiderschapskwaliteiten en moet de passie voor je onderneming, product of dienst er van afspatten.

Het zou super zijn als ik ook jou stem mag verdienen! Je kunt je stem uitbrengen op: http://www.porsche-en-ondernemen.nl/site/27-Stemmen.php

BIJ VOORBAAT ENORM BEDANKT!

Wellicht nog wat aanvullende informatie over de twee bedrijven:

JansenJager

JansenJager, communicatietrajecten BV bestaat volgend jaar tien jaar en is door Gwen Jansen opgericht na haar vertrek bij BOVAG waar ze werkte op de persdienst. Als offline en online PR- en communicatiebureau scoort het bureau door een directe & doelgerichte no-nonsense aanpak. Durf en Drive staan hierbij centraal. Er is een sterke specialisatie in de autobranche. In totaal werken er 16 mensen bij JansenJager.

Automotive Insiders

Automotive Insiders is de onafhankelijke en branchebreed erkende bron voor kennis, inspiratie & business in de autobranche. De primaire organisatiedoelstelling is om de onderlinge banden in de autobranche te versterken. Dit gebeurt branchesegment overstijgend via onder andere inburgeringcursussen, netwerkbijeenkomsten, spiegelsessies en bedrijfsbezoeken. In totaal werken er 4 mensen bij Automotive Insiders. Inmiddels telt het snel groeiende netwerk maar liefst 1000 managers en directieleden.

Lees ook:Automotive Steering Ladies Ride vol in de spotlights!
Lees ook:Communicatieprofessionals strijden om plaats no. 1 in Onderneemster van het Jaar verkiezing
Lees ook:Kerstwens à la PR 2.0!
Lees ook:Kleur bekennen
Lees ook:Blogervaringen uit Curaçao

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.