Categorie: "Geen rubriek"

Leidraad ziektebeeldinformatie

lensDe Stichting Code Geneesmiddelenreclame (CGR) en de Keuringsraad Openlijke Aanprijzing Geneesmiddelen (KOAG) hebben de handen ineen geslagen om patiënten en consumenten juiste en verantwoorde ziektebeeldinformatie aan te bieden. Sinds kort is er een leidraad beschikbaar die dit moet bevorderen.

2012: elk bedrijf heeft Social Media in communicatiemix

Schermafbeelding 2010-09-04 om 23.23.26In 2012 heeft elk zichzelf respecterend bedrijf in Nederland dat zich op de consument richt social media opgenomen in de corporate communicatiemix en treedt op die manier ook veel meer in een continue dialoog met de doelgroep. Steeds meer bedrijven zien het belang hiervan namelijk nu al wel in maar het merendeel zit nog heel duidelijk in de opstartfase.

Even voorstellen…

Hierbij wil ik mezelf even op passende wijze voorstellen. Samen met mijn team van het PR bureau JansenJager heb ik de eer om deze communicatie.blog redactioneel te mogen gaan verzorgen. Veel content zal gefilmd zijn. Beelden zeggen vaak vele malen meer dan tekst.

We zoomen veel in op PR, het journaille, social media, handige technische tools om alle informatiestromen in juiste banen te leiden, maar ook allerhande inspirerende communicatievoorbeelden en ideeën bespreken wij. Er zal ook de nodige aandacht zijn voor verhalen vanuit de praktijk van het PR bureau!