KLM introduceert ludieke Facebook actie

KLM nodigt Facebook-fans uit om met hun Facebook-profielfoto een Delfts blauw tegeltje met een ‘inspirerende boodschap’ te maken.

De meest inspirerende “oud-Hollandse” Delfts blauwe tegeltjes worden afgebeeld op een echte Boeing. Deze wereldwijde campagne, die de naam Tile & Inspire heeft gekregen, is afgelopen week van start gegaan. 

Hoewel de campagne Tile & Inspire vooral via Facebook wordt gevoerd, kan iedereen meedoen. In Nederland is de campagne ook beschikbaar via Hyves. Wie geen Facebook- of Hyves-account heeft, kan via www.tileyourself.com een persoonlijk Delfts blauw tegeltje maken en op die manier proberen om een plekje op het KLM-vliegtuig te bemachtigen.

De tegelboodschappen worden in diverse talen beoordeeld. Uiteindelijk wordt een hele serie boodschappen in deze talen afgebeeld en zullen deze  ‘tegelwijsheden’ de wereld rondvliegen.

Lees ook:2 minuten stilte op Hyves
Lees ook:Twitter nu ook beschikbaar in het Nederlands
Lees ook:Nederlandse hackers misbruiken Twitteraccount Lady Gaga
Lees ook:Zo krijg je wel donoren
Lees ook:Social media: van hype naar acceleratie!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.